Poskrbimo za vaše zdravje







Aktualne teme

Glasba ima na posameznika številne dobre učinke. Bolnik z demenco izgu... >>
Skoraj 65 let tradicije, preko 460 izdelkov v več kot 50 državah svet... >>
Nahajate se: Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja



Splošni pogoji

Splošni pogoji Spletne lekarne Dravlje so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S Spletno lekarno Dravlje (v nadaljevanju »spletna lekarna«) upravlja Lekarna Dravlje kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletne lekarne, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne lekarne pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Nazaj na vrh


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Nazaj na vrh


Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne lekarne ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so po navadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Akcijska cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Nazaj na vrh


Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun upravitelja spletne lekarne (po ponudbi / predračunu),

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Več o načinih plačila >>

Nazaj na vrh


Cene

Spletna cena velja za vse člane spletne lekarne. Član postane vsak z registracijo v spletno lekarno.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Nazaj na vrh


Napake, zamenjava in vrnitev izdelkov

Potrošnik v tem poglavju je tisti kupec (fizična oseba), ki pridobiva ali uporablja izdelke za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. V ostalih poglavjih sta z izrazom »kupec« upoštevana kupec in potrošnik.

Zaradi svoje narave izdelki, naročeni preko portala Spletna lekarna, niso primerni za vračilo skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec ali potrošnik vrne dostavljene izdelke jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih izdelkov. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Lekarno Dravlje v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.

Lekarna Dravlje ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Lekarna Dravlje ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in Lekarni Dravlje omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.

Več o napakah, zamenjavi izdelkov >>

Nazaj na vrh


Dostava

Naročeni izdelki do 11:00 ure bodo odposlani najkasneje dva delovna dni po naročilu (določila glede dostave veljajo, v primeru, da je blago na zalogi). Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno ali hitro dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Več o dostavi >>

Nazaj na vrh


Omejitev izdaje zdravil brez recepta

V skladu s prvim odstavkom 60. člena Pravilnika o razvrščanju, predpisovanju in izdajanju zdravil za uporabo v humani medicini (Uradni list RS, št. 86/2008) je izdaja zdravil brez recepta omejena. Citiramo: "Izdana količina zdravila, za katerega ni potreben zdravniški recept in katerega izdaja ni dovoljena na podlagi samopostrežne izbire, je za enega uporabnika največ tri pakiranja z najmanjšim številom enot oziroma eno pakiranje z večjim številom enot." Zato si pridržujemo pravico, da vam v primeru preseženega števila enot zdravil brez recepta naročeno število enot zmanjšamo.

Nazaj na vrh


Odgovornost

Lekarna Dravlje ni odgovorna za posledice zdravljenja, ki nastanejo zaradi uporabe zdravila, ki ni v skladu z navodili za uporabo za naročena zdravila in druge izdelke.

Lekarna Dravlje ni odgovorna za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna lekarna (npr. izpad delovanja medmrežja).

Nazaj na vrh


Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Nazaj na vrh


Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Nazaj na vrh


Pritožbe in spori

Lekarna Dravlje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Nazaj na vrh